Конструкція шолому була розроблена французькою фірмою Roold, такі та подібні шоломи, окрім Франції, використовувалися льотчиками різних країн, зокрема Британії, Італії, Німеччини та Російської Імперії. Шоломи закупалися у Франції, або виготовлялися з певними відмінностями. Зокрема, в Російській Імперії шолом такого типу було прийнято на постачання в 1914 році.
Шолом складався з а) внутрішньої тонкої коркової тулії за формою верхньої частини голови, з невеликим козирком попереду, підбитою бавовняною тканиною, стесаною на ваті, та обклеєною зверху бавовняною тканиною; б) зовнішньої, більш товстої, коркової тулії, що мала висоту на один вершок (4,45 см) більше внутрішньої тулії, а в нижній частині утворювався перегин, що являв собою ззовні виступаючий околиш шолому, зсередини вся тулія підклеювалася товстою тканиною; в) коркової кільцевої прокладки між туліями в околиші; г) набивки з тонких залізних стружок у верхній частині між туліями, яка складала щільне, але пружне заповнення пустоти між ними; д) зовнішньої покришки з тонкої, пофарбованої в коричневий колір та підробленої під шкіру клейонки, яка щільно обтягує весь шолом; е) навушників із затильником з такої ж клейонки, підбитої байкою, причому на навушниках були зроблені з щільного обтягнутого клейонкою ватину стовщення у вигляді круга, в середині якого, навпроти вушних раковин, знаходилися наскрізні мідні решітки або отвори з мідними люверсами; навушники із затильником вшивалися між туліями; є) підтулейника; ж) підборідної резинової тасьми; з) кокарди на околиші.
Авіаційний шолом французького зразка Ви можете побачити в експозиції Національного військово-історичного музею в залі, присвяченій Першій світовій війні.